Vážení rodiče, zřídili jsme pro strávníky možnost objednání a odhlášení stravy prostřednictvím internetu.
Pro registraci strávníků a pro objednávání a odhlašování stravy na internetu postupujte podle následujících pokynů:
Registrace služby
1. V kanceláři školní jídelny obdržíte Číslo zařízení k přihlášení pro objednání stravy na internetu.
Zároveň si zvolíte Vaše přístupové jméno (uživatele) a heslo. Připravte si je dopředu.
Uživatel – může obsahovat čísla a písmena bez diakritiky
Heslo – může obsahovat čísla a písmena bez diakritiky
Můžete též zadat e- mailovou adresu, na kterou Vám systém může zasílat tyto zprávy:
- * Potvrzení objednávky
- * Nedostatečná výše konta
- * Neodebraná strava
- * Měsíční přehled
Při zřízení této služby můžete určit, které zprávy si přejete zasílat.
Heslo, e- mail a zasílané zprávy můžete kdykoli později změnit po přihlášení do systému v sekci „Nastavení uživatele“.
Objednávání stravy
2. Od následujícího dne po registraci lze stravu objednávat na internetu na adrese: www.strava.cz
Zde zvolíte v sekci Strávník položku Objednávání stravy.
3. V dalším dialogu zvolte položku Přihlášení uživatele.
4. V dialogu pro přihlášení vyplňte a potvrďte položku Číslo zařízení. Toto číslo jste obdrželi při registraci služby (viz bod 1). Jste přihlášeni do „své“ jídelny.
5. Vyplňte a potvrďte položky Uživatel a Heslo, které jste si zvolili při registraci služby. Jste přihlášeni do systému a můžete objednávat stravu.
6. Pro objednávání stravy potvrďte položku Objednávání stravy a proveďte požadované změny přihlášek a odhlášek. Změny uložte potvrzením položky Odeslat.
7. Ze systému se odhlaste potvrzením položky Odhlášení uživatele.
8. Přihlášky, odhlášky a změny se řídí stejným pokynem jako u běžného odhlašování, tj. do 14:15 hod. den předem. Další podrobnosti , pokyny a návody naleznete na www.strava.cz.